dimecres, 9 de març del 2011

Concurs de Fotografia Castellera de la Revista Castells




Moltes vegades ho he dit: m’agrada fer castells, però també fotografiar-los. Tot i que faig el que puc, es tracta de dues activitats que són absolutament incompatibles. També és mala sort que dues de les meves aficions no es puguin combinar. O fas una o fas l’altra. No hi ha opció. Hauria pogut escollir, posem-ne per cas, fer castells i dibuixar marmotes, o fer castells i estudiar els núvols, o fer castells i col•leccionar fulles dicotiledonies. Això sí que són activitats compatibles. Però cadascú és com és, i quan s’arriba a una edat ja no hi marxa enrere.



El cas és que castells i fotografia són per a mi una d’aquestes combinacions que em superen, que em suliveyen l’ànima, que em fan gaudir com un porc i aconsegueixen que el món s’aturi mentre tinc l’ull darrera el visor, l’objectiu buscant l’enquadrament perfecte i els troncs en aquella alçada on van creixent mentre ballen al so de les gralles i el meu dit prem el disparador al ritme del tabal.

Això, és clar, només puc fer-ho en diades on la meva colla no hi participa. I, per això, sempre que puc, m’escapo de safari a la caça d’imatges d’altres colles (menys del que m’agradaria, tot s’ha de dir) ja que no puc fer-ho amb la meva.



Tot aquest rotllo transcendental és el preàmbul per parlar del Concurs de Fotografia castellera que acaba de convocar la Revista Castells. Durant dos mesos (març i abril) els participants hauran de penjar fotos d’actuacions al seu mur del Facebook. La imatge que aconsegueixi més “M’agrada” serà la guanyadora d’una subscripció o d’una samarreta d’Amunt Disseny i sortirà publicada al proper número de la revista.


Doncs apa, xaval, ja saps el que has de fer. A fotografiar, que s’acaba el món.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada